یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۱۹:۵۵

وزیر نفت وگاز طبیعی هند:
هند علاقه‌مند به ‌سرمایه‌گذاری در میدان گازی فرزاد B است

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت وگاز طبیعی هند با اشاره به علاقمندی این کشور برای ‌سرمایه‌گذاری در چابهار گفت: هند در صورت فراهم بودن شرایط علاقه‌مند به ‌سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در ایران و آماده شرکت درطرح توسعه میدان گازی فرزاد ب است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامحسین شافعی  سرپرست هیات اقتصادی ایران امروز درنشست اقتصادی ایران و هند در دهلی نو اظهار کرد:ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران و هند در چابهار ‌می‌تواند گام مهمی در توسعه روابط تجاری وبازرگانی بین دوکشور باشد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن وکشاورزی ایران‌، سطح مبادلات تجاری و بازرگانی ایران و هند را باتوجه به ظرفیت دو کشور بسیار ناچیز دانست و تصریح کرد: این مبادلات در درازمدت ‌می‌تواند به 30 میلیارد دلار افزایش یابد.

ایران با داشتن ذخایر عظیم انرژی شریک مطمئنی برای تامین انرژی هند است. وی افزود:این کشور با رشد اقتصادی بالای هفت درصد بزودی به سومین مصرف کننده بزرگ انرژی تبدیل ‌می‌شود. با امضای ترانزیت سه جانبه ایران‌، هند و افغانستان در سفر خرداد نخست وزیرهند‌، ایران ‌می‌تواند به قطب حمل ونقل منطقه تبدیل شود. دارمندرا پردهان وزیر نفت وگاز طبیعی هند نیز در این نشست گفت: ایران و هند در دوران جدید ‌می‌توانند به سرعت روابط دوجانبه را در زمینه نفت وگاز توسعه دهند. وی با اشاره به علاقمندی هند برای ‌سرمایه‌گذاری در چابهار گفت: هند در صورت فراهم بودن شرایط علاقه‌مند به ‌سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری در ایران و آماده شرکت درطرح توسعه میدان گازی فرزاد ب است.




  کد خبر : 2862
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :